گزارش تصویری

پروژه های اولویت دار حوزه آب در شهرستان های تفت و میبد مورد بررسی قرار گرفتند

در جلسه ای با حضور وزیر نیرو پروژه های اولویت دار و همچنین تامین آب شرب شهرستان های تفت و میبد در سال آتی مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب فاضلاب استان یزد،سیدجلیل میرمحمدی نماینده شهرستانهای تفت ومیبد در مجلس شورای اسلامی و اصغر ریاضتی مدیرعامل شرکت آبفا در رابطه با مسائل ومشکلات تامین وتوزیع آب شرب در روستاهای این شهرستانها با وجود خشکسالی های اخیر  با علی اکبر محرابیان وزیر نیرودیدار کردند.

در این جلسه از وضعیت  بسیار شکننده این روستاها وهمچنین آبرسانی قریب به200 روستا ی این شهرستانها با تانکر آبرسانی سیار تامین می گردد ومردم این روستاها با معضل خشکسالی شدید روبه رو هستند.

در این جلسه در خصوص تکمیل و تجهیز پروژه آبرسانی آب شرب غدیر و سانیچ، تامین اعتبار جهت تکمیل، تجهیز و تعمیر 25 مخزن ذخیره آب شرب روستاهای شهرستان تفت، تخصیص اعتبار جهت اصلاح شبکه آب شرب شهرستان تفت، اختصاص اعتبار لازم جهت لایروبی قنوات شهرستان تفت و خرید 10 دستگاه تانکر آبرسانی سیار جهت تامین آب پایدار روستاهای استان، مقرر گردید با عنایت به اینکه قریب به 200 روستا در شهرستان های تفت و میبد از طریق آبرسانی سیار تامین آب می گردد، 5 دستگاه از درخواست مد نظر به حوزه انتخابیه تفت و میبد اختصاص یابد.

همچنین تامین اعتبار پروژه احداث شبکه برق رسانی، ترانس و تجهیزات پمپ و اتاقک، احداث یک باب مخزن 10 هزار متر مکعبی جهت انتقال آب از چاه های حفر شده شهرستان میبد از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: 1132
  تاریخ خبر : 1400/12/11
  آخرین به‌روزرسانی : 1400/12/11
 روابط عمومی
 1211
  نظرات کاربران (1)
  • امیر

    1400/12/12 04:10:59
    0 0

    با سلاام
    حضورمدیریت توانمند جناب دکتر ریاضتی برای استان یزد معجزه است در دوره یکسال و چندی که ایشان عهده دار این سمت شده اند.به اندازه تمامی مدیران این مجموعه از ابتدای تاسیس آب و فاضلاب تا حضور ایشان عمراان و آبادی و جذب بودجه و ..... و...
    اجرشان با خدای متعال

    پاسخ

      دیدگاه کاربران
  دیدگاه کاربران