گزارش تصویری

درخشش صنعت آب وبرق استان یزد در مسابقات قرآنی وزارت نیرو

دبیر شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان یزد از درخشش استان یزد در مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت نیرو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان یزد؛ضیا زینی، دبیر شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان یزد گفت: تیم قرآنی صنعت آب وبرق استان در مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات وزارت نیرو که در تهران برگزار  گردید خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور وزیر نیرو برگزار شد ، ابراهیم اقبالی زارچ در رشته حفظ موضوعی از شرکت مدیریت تولید برق توانست رتبه اول در این مرحله را کسب کند.

زینی تصریح کرد: همچنین زهرا دهقانی همسر همکار  در رشته تحقیق موضوعی  از شرکت سهامی آب منطقه ای توانست رتبه دوم این دوره از مسابقات را به دست آورد.

دبیر شورای هماهنگی صنعت آب وبرق استان خاطر نشان کرد: چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت نیرو در پنج رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، تفسیر و تحقیق موضوعی برگزار و بیش از ۴۰۰ نفر در استان یزد در این دوره از مسابقات به رقابت با یکدیگر پرداختند که هشت نفر با کسب امتیاز لازم توانستند به مرحله کشوری راه یابند و در نهایت دو نفر در این مرحله حایز رتبه اول و دوم کشوری شدند.

کد خبر: 1403
  تاریخ خبر : 1401/08/29
 روابط عمومی
 782