گزارش تصویری

ایده‌پردازی کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان یزد در هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) در صنعت آب و برق

جمعی از کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان یزد ایده‌های نوین خود را در هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) در صنعت آب و برق اراِئه کردند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ اکرم رحیمی مدیر فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک و GIS شرکت آبفا یزد، گفت: هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) در صنعت آب و برق، باهدف دستیابی به آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی در ایران و جهان و البته تبادل تجارب در صنعت آب و برق کشور، دوم و سوم خردادماه سال جاری در واحد علوم و تحقیقات واقع در تهران در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه در این رویداد کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان یزد در همه محورهای اصلی کنفرانس ایده‌های نوین اراِئه کردند، افزود: شرکت‌کننده‌ها نیز در این همایش، ایده‌های خود را حول محورهای هوشمندسازی، پردازش داده، نرم‌افزار و سامانه، راهبردی و مدیریت، مدیریت بهینه مصرف و SDI یا زیرساخت‌های مکانی، ارائه کردند.
رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری نشست‌های علمی، تخصصی و کارگاهی در حاشیه این کنفرانس ملی اشاره کرد و اظهار داشت: طی این دو روز نشست‌های مختلفی با محوریت مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، هوشمندسازی نرم‌افزار و سامانه‌ها، داده‌ها و پردازش داده‌ها، زیرساخت، شبکه و سخت‌افزار، راهبری و مدیریت داده‌های مکانی و SDI و بهینه‌سازی و اصلاح الگوی مصرف، در حال برگزاری است.
او در پایان نیز یکی از اقدامات مهم در این رویداد علمی را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مراکز تحقیقاتی، پژوهشکده‌ها، شرکت‌ها و هسته‌های فناور دانست و افزود: امیدواریم از طریق برگزاری چنین رویدادهایی، با ارائه راهکارهای نوین به افزایش کارایی و بهبود عملکرد GIS در صنعت آب و برق کشور، کمک کنیم.

کد خبر: 1551
  تاریخ خبر : 1402/03/03
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/03/21
 روابط عمومی
 579