گزارش تصویری

اجرای بیش از 250 پروژه تامین آب پایدار و توسعه تاسیسات آبفای یزد

مدیرعامل شرکت آبفای یزد از اجرای بیش از 250 پروژه به منظور ارائه خدمات تامین آب پایدارتر و نیز توسعه تاسیسات این شرکت خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان یزد،جلال علمدار مدیر عامل شرکت آبفای یزد با اشاره به چالش های تامین آب در استان های کویری گفت:استان یزد تشنه‌تر از هر روز دیگر است و نیاز به  چاره‌ای اندیشی دارد و در پیک مصرف بیش از 1500 لیتر بر ثانیه روزانه کمبود آب‌ داریم  و شرکت آبفا با مشکل جدی تأمین آب شرب مواجه شده لذا پیش‌بینی می‌گردد تابستان سختی پیش رو داشته باشیم.  

 وی ادامه داد: به منظور تامین آب پایدار برای شهر ها و روستا های استان یزد شرکت آب و فاضلاب استان یزد 250 پروژه ی بزرگ و کوچک در دست اجرا دارد . 

علمداربا اشاره به طرح جهاد آبرسانی به 58 روستای استان یزد که با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)  به منظور تامین آب پایدار برای روستا های هدف در حال انجام است، افزود: این طرح با اعتبار 1320 میلیارد ریال و 150 کیلومتر خط انتقال و 7500 مترمکعب مخزن ذخیره آب برای 6 مجتمع آبرسانی و 58 روستا با پیشرفت 40 درصد در حال انجام می باشد. همچنین طرح آبرسانی به روستا های اکرمیه ، اکرم آباد و حسن آباد بخش مرکزی شهرستان یزد با اعتبار 2000 میلیارد ریال نیز در حال اجرا می باشد.

مدیرعامل شرکت آبفای یزد خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های شرکت آبفای استان یزد تامین آب با کیفیت یکسان درنقاط مختلف استان یزد بوده  است.

کد خبر: 1517
  تاریخ خبر : 1402/01/08
 روابط عمومی
 725