گزارش تصویری

آبرسانی به روستاهای مزارع شور؛

کلنگ‌زنی پروژه آب‌رسانی به روستاهای مزارع شور با حضور استاندار/ پایان ۲۰ سال چشم‌انتظاری روستائیان مزارع شور شهرستان مهریز

کلنگ پروژه آبرسانی به 8 روستای مزارع شور از توابع شهرستان مهریز با حضور استاندار، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان، فرماندار شهرستان مهریز و جمعی از مسئولین استانی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال به زمین خورد.

کلنگ پروژه آبرسانی به ۸ روستای مزارع شور از توابع شهرستان مهریز با حضور استاندار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، فرماندار شهرستان مهریز و جمعی از مسئولین استانی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال به زمین خورد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: پروژه آبرسانی به روستاهای مزارع شور، از توابع شهرستان مهریز با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استانی با برآورد اعتباری بالغ بر ۴٠٠ میلیارد ریال صبح امروز مورخ ۴ خردادماه کلنگ‌زنی شد.
وی با بیان اینکه مدت‌زمان اجرای این پروژه به مدت ۲ سال پیش‌بینی‌شده است، افزود: با اجرای این پروژه، ۸ روستا با جمعیت ۵۵۰ نفر، پس از ۲۰ سال چشم‌انتظاری از نعمت آب شرب و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.
علمدار در ادامه اظهار داشت: پروژه آبرسانی به روستاهای مزارع شور با خطوط انتقالی به طول ۴٠ کیلومتر لوله‌گذاری و اجرا می‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه پروژه مذکور شامل ۱ باب ایستگاه پمپاژ جهت انتقال آب به مناطق تحت پوشش است، افزود: در این پروژه ۴ باب مخزن ذخیره آب با حجم ۱۷۰ مترمکعب نیز در نظر گرفته شده است.
گفتنی است در حال حاضر آبرسانی به ۸ روستا مزارع شور از طریق آبرسانی سیار انجام می‌شود.

کد خبر: 1554
  تاریخ خبر : 1402/03/04
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/03/21
 روابط عمومی
 453