گزارش تصویری

تشریح عملکرد اداره نگهداری و تعمیرات در سال 1401

فعالیت ها و اقدامات اداره نگهداری و تعمیرات شرکت آبفای استان یزد در سال گذشته تحلیل و بررسی شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد، سیاوش پاکدل مدیر دفتر بهره ‌برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد آبفای استان یزد با بیان اینکه این اداره نقش مهمی در برنامه ریزی و اجرای فرایند های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات تاسیسات و تجهیزات آب رسانی را بر عهده دارد، گفت: در تلاشیم با نگاه بر بهره وری، مدیریت زمان، هزینه و کیفیت، در حفظ وضعیت بهینه و تداوم خدمات رسانی گامی موثر بر داریم. وی افزود: خوشبختانه در سال گذشته نیز این امر با تلاش نیرو ها و دستگاه های ذیربط و تقسیم به موقع و کاربردی وظایف، تحقق یافت.
پاکدل با اشاره به فعالیت های انجام شده ، اظهار داشت: همچنین در راستای نگهداری، تعمیرات و کنترل کیفی بر نیروی برق و انرژی ، برخی پیمان های برون سپاری با شرکت های مختلف و واجد شرایط منعقد شد.
وی افزود: نظارت بر عملکرد پیمانکاران و بازدید میدانی، پیگیری رفع معایب و ایرادات تاسیسات و تجهیزات، از جمله فعالیت های این اداره در سال 1401 می باشد.
مدیر دفتر بهره ‌برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد آبفای استان یزد با بیان اینکه بودجه سال 1402 پیش بینی و تدوین شده است، افزود: ضمن اعتبار سنجی بخشی از پروژه ها، گزارش عملکرد سه ماهه اول سال 1401 نیز به طور دقیق و جامع بررسی شده است. 
وی در پایان به عمده ترین فعالیت این اداره در سال گذشته اشاره کرد و گفت: حوادث خط انتقال آب، شبکه توزیع و انشعاب، یکی از چالش های پیش رو در سال گذشته بود که به طور کامل از سوی کارشناسان تجزیه، تحلیل و رفع شد.

کد خبر: 1534
  تاریخ خبر : 1402/02/13
 روابط عمومی
 687