گزارش تصویری

تجلیل ازمدیرعامل و کارکنان روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد

مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو با سفر به استان یزد از کارکنان روابط عمومی آبفای استان یزد در خصوص مدیریت پیک بار تابستان 1401 تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان یزد:علی اکبر کاظمی مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو گفت: روابط عمومی نقش به سزای در جلب رضایت عموم جامعه دارد که به حول وقوه الهی این مهم در استان یزد تا حدی اجرا شده است .
وی با اشاره به نقش روابط عمومی ها در آگاهی دادن به مردم افزود: روابط عمومی با توجه به نقشی که در تنویر افکار عمومی دارد می تواند در پیشبرد اهداف سازما نها موثر واقع شود که می بایست شرایط ومشکلات تامین آب شرب را به تصویر بکشد تا مردم آگاهی لازم نسبت به این موضوع را کسب نمایند.
مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو آب و برق را دو کالای ارزشمند خواند و اظهار داشت: آب و برق دو کالای بسیار ارزشمند هستند که متاسفانه مردم در جامعه به درستی قدر این کالاها را نمی دانند و باید فعالان عرصه روابط عمومی ها با تولید محتوای جامع مردم را تشویق به مصرف درست این دوکالای ارزشمند نمایند.
وی در ادامه تصریح کرد: جهت کار در روابط عمومی می بایست در ابتدا  به چند نکته از قبیل هدف ،انتخاب مخاطب،تولید محتوا وابزار انتقال پیام دقت نمایند وهمه اینها نیازمند فکر وایده می باشد.

در ادامه مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو از مدیر عامل،مدیر روابط عمومی وکارشنان در این عرصه در خصوص مدیریت پیک بار تابستان 1401 تقدیر وتشکر نمود.

کد خبر: 1512
  تاریخ خبر : 1401/12/25
  آخرین به‌روزرسانی : 1401/12/27
 روابط عمومی
 827