گزارش تصویری

در جلسه با وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

بررسی موانع موجود در مسیر سرمایه گذاری و توسعه فاضلاب شهر یزد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در نشستی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده مردم شهرهای یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از رایزنی های لازم جهت تکمیل و بهره برداری از پروژه شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: در جلسه ای با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، جوکار نماینده مردم شهرهای یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و نماینده سرمایه گذار، موضوعاتی نظیر رفع موانع در مسیر سرمایه گذاری و طرح توسعه و بهره برداری از شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت جمع آوری پساب های فاضلاب شهری در استان یزد، افزود: با رایزنی های وزیر و مسئولین مربوطه مقرر شد با انعقاد قراردادی به مدت ۴ سال، شبکه جمع آوری به طول ۱۵۲۴کیلومتر اجرا و تجهیزات و تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد نیز با ظرفیت ۱۱۲۶۳۵ مترمکعب در شبانه روز تکمیل و انجام شود.

علمدار در ادامه اظهار داشت: همچنین در این جلسه مصوب شد عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب شهر یزد در فاز اول به طول 200 کیلومتر، ظرف یک ماه آینده از سوی سرمایه‌گذار پروژه آغاز شود.

لازم به ذکر است که در پایان وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی نیز قول همکاری برای رفع موانع موجود داخلی در مسیر سرمایه گذاری و اجرای پروژه مذکور را داد.

کد خبر: 1550
  تاریخ خبر : 1402/03/03
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/03/03
 روابط عمومی
 706