گزارش تصویری

برپایی کارگروه (CRM) شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در شرکت آبفای استان یزد

مدیرعامل شرکت آبفای یزد از برپایی کارگروه تخصصی دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت مهندسی آبفای کشور در این شرکت خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان یزد:جلال علمدارمدیرعامل شرکت آبفای یزد گفت: کارگروه تخصصی دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان با حضورمهدی سوری مدیریت مرکز ملی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آبفای کشور ومدیران دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان ازاستانهای دیگر در این شرکت برگزار گردید.

علمدار افزود:این کارگروه در دو روز متوالی با هدف نگرش بر فرآیند اطلاع رسانی به مشتریان در زمان قطعی های برنامه ریزی شده وحوادث وهمچنین زیرساخت،نظام نامه،بهره مندی از خدمات مشاوره،چارت سازمانی و... این مرکز مورد بحث  وبررسی قرار گرفت.

در ادامه مدیر مرکز ملی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آبفای کشور خاطر نشان کرد: همه اقدامات دفاتر ارتباط با مشتریان در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان وارتقای نشان تجاری شرکتهای آب وفاضلاب می باشد.

وی ادامه داد:کارشناس پاسخگویی این مرکز می بایست اطلاعات کافی از فرایند وفعالیتهای شرکت داشته باشند تا نقش  مهمی در بالابردن رضایت مشتری از شرکت های آب وفاضلاب داشته باشندو تمامی درخواست ها، شکایات و نظرات با پیگیری را به سرانجام رسانند.

کد خبر: 1485
  تاریخ خبر : 1401/11/24
 روابط عمومی
 657