گزارش تصویری

حضور مشاور مدیر عامل و مدیرکل دفتر بازرسی وپاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آبفای کشور در جلسه هماهنگی مدیران عامل صنعت آب وبرق یزد

محمد رسولی امین مشاور مدیر عامل و مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آبفای کشور در جلسه هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق یزد در خصوص برپایی میز ارتباط مردمی حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد: جلسه هماهنگی در خصوص برپایی میز خدمت با حضور محمدزاده بازرس وزارت نیرو، مشاور مدیرعامل ومدیرکل دفتر بازرسی وپاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آبفای کشور،مدیران عامل صنعت آب و برق استان وجمعی از مدیران برگزار شد.

در ادامه محمد رسولی امین ضمن تشکر و قدردانی از برپایی میز ارتباط مردمی با حضور مدیران ارشد گفت: فرصتی که مسئولین پای حرف مردم بنشینند غنیمت است که در سفرهای استانی این امر محقق شده است.

وی افزود:حتی اگر مشکلات مطرح شده دارای منع قانوی باشد با شنیدن مشکلات مردم می تواند رضایت آنها در پی داشته باشد وبا توجه به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)که خطاب به مسئولین می فرمایند: گر وا نمی کنی گره ای خود گره مباش، همین قسمت از سخنان رهبر کبیر انقلاب راه درست را نشان می هد که توجه به در خواست های مردمی از واجبات است.

کد خبر: 1457
  تاریخ خبر : 1401/10/25
 روابط عمومی
 537