گزارش تصویری

حضور سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان یزد در سامانه سامد

.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان یزد: سرپرست شرکت آبفا، معاون مشترکین و معاون توسعه و بهره برداری فاضلاب شرکت آبفای استان در راستای تکریم ارباب رجوع، تحقق حقوق شهروندی و ایجاد فرصتی مناسب جهت طرح در خواست ها و انتقادات با حضور در دفتر سامانه ارتباطی دولت و مردم سامد به شماره ۱۱۱ ، پاسخگوی شهروندان استان یزد بودند.
در این برنامه جلال علمدار سرپرست شرکت آبفا به مدت 2 ساعت در دفتر سامانه ارتباطی دولت و مردم پاسخگوی خواست ها و انتقادات های مردمی بودند واز طریق این خط ارتباطی نسبت به حل مشکلات مطرح شده تعدادی از مردم در شهرها و روستاها اقدام نمود.
علمدار ضمن تاکید بر ارتباط مستمر با مردم و پاسخگویی مدیران گفت: سامانه الکترونیکی مردم و دولت پل ارتباطی ارزشمندی است که موجب افزایش رضایتمندی می شود.
وی تصریح کرد: خدمت رسانی و نیز پاسخگویی به هم استانی های عزیز از مهمترین وظایف و اولویت های شرکت آب و فاضلاب استان یزد می باشد و با توجه به بستر مناسب ایجاد شده در سامانه سامد جهت تسهیل در رسیدگی به مشکلات و درخواست های مردمی در این ارتباط درخواست هایی دریافت گردید که پیگیری خواهد شد و نتیجه آن به متقاضیان منعکس خواهد شد.

کد خبر: 1267
  تاریخ خبر : 1401/04/22
  آخرین به‌روزرسانی : 1401/04/22
 روابط عمومی
 915