گزارش تصویری

بازدید ناظر ملی طرح جهاد آبرسانی از پروژه های استان یزد

مدیر عامل شرکت آبفای یزد از بازدید ناظر ملی جهاد آبرسانی وزارت نیرو و بسیج سازندگی کشور از پروژه های در دست اجرای این طرح در استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ جلال علمدار مدیر عامل شرکت آبفای یزد گفت: در سفر دو روزه مهدی خان احمدی ناظر ملی پروژه های محرومیت زدایی وزارت نیرو و نماینده بسیج سازندگی کشور به همراه جمعی از مدیران کشوری و استانی، از پروژه های محرومیت زدایی در سطح استان بازدید به عمل آمد.

مهدی خان احمدی افزود: پروژه های آبرسانی به 58 روستای استان در قالب طرح محرومیت زدایی باید با سرعت بیشتر اجرا گردد و ساخت مخازن به دلیل نزدیک شدن فصل سرما و یخبندان باید در اولویت قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آبفای یزد تصریح کرد: این پروژه ها با  مطالعه و اولویت بندی از سوی شرکت آبفا و معرفی آن به وزارت نیرو، توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)  در حال انجام می باشد.

علمدار خاطر نشان کرد: در انتهای بازدید از این پروژه ها جلسه ای با فرماندار آن شهرستان درخصوص مساعدت بیشتر در جهت سرعت بخشیدن به پیشرفت پروژه های طرح آبرسانی برگزار گردید، که امید است با برداشته شدن موانع موجود شاهد به نتیجه رسیدن این پروژه های آبرسانی در روستا های استان باشیم.

کد خبر: 1383
  تاریخ خبر : 1401/08/08
 روابط عمومی
 865