گزارش تصویری

به مناسبت 29 فروردین روز ارتش

دیدار مدیرعامل شرکت آبفا و استاندار یزد با مادر بزرگوار شهید والامقام امیرحسین زینی

به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش مدیر عامل شرکت آبفا و استاندار یزد به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید این خانواده و قدردانی از صبر و فداکاری ایشان دیدار و گفتگو کردند.

همزمان با ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مهران فاطمی استاندار یزد، جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفا، عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، حجت‌الاسلام عباس زارع و جمعی از مسئولین استانی با حضور در منزل شهید والامقام امیرحسین زینی با مادر بزرگوار ایشان دیدار و گفتگو کردند و مادر ایشان به ذکر خاطراتی از شهید والامقام پرداخت و مهمانان نام و یاد شهید بزرگوار را با نثار فاتحه و صلوات گرامی داشتند.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفا با بیان اینکه دیدار و خدمت به خانواده شهدا توفیق و رزق فراوان است گفت: اقتدار و عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا، جانبازان، ایثارگران و صبر استقامت خانواده ی آن‌ها است و ما هم وظیفه داریم با سرکشی ازآن‌ها، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شویم.

او افزود: خانواده شهدا به عنوان ولی نعمتان ملت محسوب شده و دارای جایگاه رفیعی در بین مردم هستند.

در این برنامه که در فضایی آکنده از عطر یاد و نام شهید و همراه با بیان خاطراتی از این شهید برگزار شد با اهداء لوح تقدیر از خانواده ایشان تقدیر شد.

کد خبر: 1935
  تاریخ خبر : 1403/01/28
 روابط عمومی
 81