گزارش تصویری

به مناسبت روز تربیت بدنی وزارت نیرو

مسابقات دارت و فوتبال روی میز مدیران صنعت آب و برق در استان یزد برگزار شد

به مناسبت روز تربیت بدنی وزارت نیرو ، یک دوره مسابقات دارت و فوتبال روی میز ، بین مدیران صنعت آب و برق استان یزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد نماینده شرکت در هیئت ورزشی صنعت آب و برق استان گفت : این دوره از مسابقات به منظور توسعه ورزش همگانی و افزایش سلامت و شادابی مدیران و با حضور 25 نفر از مدیران در سالن ورزش شرکت آبفا برگزار شد .

باقر محمدی اظهار داشت : مسابقات دارت در هشت گروه سه نفره به صورت 301 ، دو لگ از سه لگ دبل فینیش و در مرحله ی نهایی به صورت 501 ، سه لگ از پنج لگ دبل فینیش برگزار شد که باقر محمدی از شرکت آبفا مقام اول ، محمد فدوی از آبفای روستایی مقام دوم و حسن علی اکبریان از مدیریت تولید برق و ابراهیم اسکندری از شرکت آبفا به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند .

محمدی خاطرنشان کرد : مسابقات فوتبال روی میز با رعایت قوانین انجمن فوتبال روی میز کشور به صورت دو دست از سه دست ، ده گل بر گزار شد که علیرضا گهرفر و باقر محمدی از شرکت آبفا تیم اول ، حسن علی اکبریان و محمد نیکوکار از مدیریت تولید برق تیم دوم و حمید رضا عدل ثانی و سید حجت ا.. رضوی نسب از توزیع برق و مسعود مختاری و حامد الوانساز از توزیع برق تیم سوم مشترک را کسب کردند .

کد خبر: 133
  تاریخ خبر : 1394/08/11
  آخرین به‌روزرسانی : 1394/08/12
 روابط عمومی
 1181