گزارش تصویری

سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در استان یزد برگزار شد

سیزدهمین دوره از مسابقات قرانی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان یزد با حضور بیش از 100 نفر از فرزندان همکار در محل شرکت آب و فاضلاب برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد مدیرعامل این شرکت در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات گفت : والدین باید آموزش دادن قرآن به فرزندان خود را مورد توجه قرار داده و آموزش آن ها را از سن کودکی آغاز نمایند .

علی اسلامی اظهارداشت : آموختن قرآن در سن کودکی علاوه بر سعادتمند ساختن کودک ، جامعه را سعادتمند خواهد کرد .

اسلامی افزود : فرزندان با آموختن قرآن بسیاری از مفاهیم اخلاقی را نیز فرامی گیرند که در رفتارهای اجتماعی و خانوادگی آن ها تاثیر گذار خواهد بود .

 دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد خاطرنشان کرد : این مسابقات قرآنی به تفکیک خواهران و برادران و در چهاررشته قرائت ، اذان ، حفظ ، مفاهیم و احکام برگزار شد .

ضیاء زینی گفت شرکت‌ کنندگان در این دوره از مسابقات در دو مقطع تحصیلی پنجم و ششم ابتدایی ، اول متوسطه و دوره دوم متوسطه با هم رقابت کردند.

وی افزود : نفرات برتر در هر رشته به مرحله کشوری که توسط امور فرهنگی وزارت نیرو ، در تاریخ  28/5/94 الی 30/5/94 در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد ، اعزام می‌شوند.

گفتنی است : داوری این  دوره از مسابقات در بخش آقایان را حاج حسن دانش قاری بین المللی قرآن و سعید غفاریان بر عهده داشتند .

کد خبر: 18
  تاریخ خبر : 1394/05/19
  آخرین به‌روزرسانی : 1394/05/19
 روابط عمومی
 1180