گزارش تصویری

مصادیق اقتصاد مقاومتی باید در تمام حوزه های فعالیتی آبفا دیده شود

مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد گفت : مصادیق اقتصاد مقاومتی باید در تمام حوزه های فعالیتی آبفا دیده شود .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد  علی اسلامی در جمع پرسنل با اشاره به نامگذاری سال جدید گفت :  باید مصادیق اقتصاد مقاومتی را در تمام امور زندگی در تولید، توزیع ، مصرف ، خدمت به مردم و ... به کاربگیریم .

اسلامی، ساخت تصفیه خانه های فاضلاب که با بازچرخانی آب ، باعث استفاده مجدد  آب در بخش کشاورزی و صنعت می شود را  از زیرساخت های اقتصادی در حوزه آبفا نام برد .

وی هم چنین کنترل هدررفت آب را از دیگر مصادیق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهارداشت :  اگرچه استان ما همیشه در بحث کنترل هدررفت آب در کشور جایگاه مناسبی داشته است اما با تلاش بیشتر و کاهش 5 تا 6 درصدی  هدررفت  می توان 2تا 3 سال بحران آب را به عقب انداخت .

وی افزود : مجموعه ای به نام  اقتصاد مقاومتی در شرکت ایجاد شده که همکاران می توانند تمام افکار و پیشنهاد های خود را در تمام حوزه ها با آن مجموعه در میان بگذارند و قطعاً پیشنهادهای آن ها پیگیری خواهد شد .

مدیر عامل شرکت آبفا یکی از اهداف اصلی سازمان را تکمیل مکارم اخلاق و احترام به همکاران و مردم دانست و افزود : کسب رتبه برتر در خدمات رسانی و تکریم ارباب رجوع در سال گذشته ، نشان دهنده  اخلاق مداری همکاران ما می باشد .

اسلامی در ادامه با اعلام اقدامات انجام شده در سال گذشته ، بهره برداری از 11 حلقه چاه آب شرب در منطقه یزدگرد، ساخت  مخزن 30 هزارمترمکعبی یزد و آبرسانی به شهرستان ها ( اجرای خط انتقال آب  به بهاباد و ندوشن ) را از اهم فعالیت ها برشمرد .

وی خاطرنشان کرد : با توجه به شرایط خشکسالی و کاهش میزان بارندگی در سال گذشته ، خوشبختانه به لطف خداوند توانستیم در سخت ترین شرایط وضعیت آب استان را مدیریت کنیم و مانع از لطمه زدن به شهروندان شویم .

وی در پایان ، خدمت در شرکت آبفا را به عنوان حیاتی ترین خدمت به مردم معرفی کرد و ضمن تشکر از تلاش تمام همکاران بیان کرد : این شرکت از ابتدای تاسیس تاکنون به عنوان شرکت موفق و شاخص در بین شرکت های آبفای شهری و روستایی کشور مطرح بوده که این افتخار بزرگی است و امیدواریم در آینده تداوم داشته باشد.

 

کد خبر: 204
  تاریخ خبر : 1395/02/15
 روابط عمومی
 891