گزارش تصویری

کسب رتبه برتر در زمینه فعالیت های دینی و فرهنگی توسط آبفای یزد

شرکت آب و فاضلاب استان یزد موفق به کسب رتبه اول در زمینه انجام فعالیت های فرهنگی و دینی در بین شرکت های آبفای شهری و روستایی سراسر کشور در سال گذشته شد .

به گزار ش روابط عمومی این  شرکت علی یزدان پرست مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی وزارت نیرو در دهمین گردهمایی مسئولین امور فرهنگی و دینی با اهداء لوح تقدیر از ضیاء زینی دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان یزد تقدیر و تشکر نمود .

در متن این تقدیر نامه آمده است :

توفیقات ویژه الهی همواره شامل حال کسانی می شود که عاشقانه و عارفانه و با خلوص نیت قدم در راه کسب فیوضات الهی گذاشته و اعمال و افکارشان همیشه در جهت تحقق بخشیدن به تعالیم نورانی قرآن و فرهنگ ناب اسلام محمدی (ص) در سایه عنایت اهل بیت (ع) می باشد و تلاش و جدیت خستگی ناپذیر آنها همواره گویای این مهم می باشد . لذا با توجه به شایستگی و توانمندی های متعهدانه و دلسوزانه حضرتعالی،آن شرکت موفق شده است در زمینه انجام فعالیت های فرهنگی و دینی رتبه شایسته تقدیر ویژه را در میان شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور سال 1394 کسب نمایید . بدینوسیله ضمن تقدیر و تشکر از حضرتعالی ، امیدوارم که در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) همواره موفق و موید باشید .

 

کد خبر: 223
  تاریخ خبر : 1395/03/17
  آخرین به‌روزرسانی : 1395/03/17
 روابط عمومی
 669