گزارش تصویری

نتایج سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی صنعت آب و برق استان یزد اعلام شد

نتایج سیزدهمین دوره از مسابقات قرانی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان یزد اعلام شد .

به کزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق استان گفت :  در این دوره از مسابقات بیش از 100 نفر از فرزندان همکار در چهار رشته  قرائت ، اذان ، حفظ ، مفاهیم و احکام با یکدیگر به رقابت پرداختند که 16 نفر از آن ها با کسب رتبه اول به مرحله کشوری راه یافتند .

ضیاء زینی اظهارداشت : در بخش برادران معراج زینی از شرکت آبفا، حسین زارع از آبفار و عرفان مختار از آب منطقه ای در رشته احکام ، سید مهدی آقایی در رشته حفظ و سیدعلی آقایی در رشته قرائت از شرکت تولید برق، محمد رضا مؤذن در رشته قرائت و اذان از برق منطقه ای ، علی غنیمت از آبفا و محمد مهدی محمودی از برق منطقه ای در رشته مفاهیم با کسب رتبه اول به مرحله کشوری راه یافتند .

زینی خاطرنشان کرد : در بخش خواهران فاطمه شطرنجی و یگانه صالحی از آبفا و مهدیه ابراهیمی از آب منطقه ای در رشته احکام،یگانه السادات هاشمی از تولید برق و فاطمه حیدری از آبفار در رشته حفظ ، محدثه عبدالهی در رشته قرائت از برق منطقه ای ، فاطمه ابوئی و ریحانه ابوئی در رشته مفاهیم از شرکت توزیع برق با کسب مقام اول به مرحله کشوری راه یافتند .

نفرات برتر در تاریخ  28/5/94 الی 30/5/94  در مرحله ی کشوری که توسط امور فرهنگی وزارت نیرو در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد به رقابت می پردازند .

 

   

کد خبر: 23
  تاریخ خبر : 1394/05/21
 روابط عمومی
 1399