گزارش تصویری

کسب رتبه نخست در حوزه ی عفاف و حجاب توسط شرکت آبفای یزد

شرکت آبفای استان یزد در بین دستگاه های اجرایی استان با کسب 98 امتیاز رتبه نخست در حوزه‌ ی عفاف و حجاب را به خود اختصاص داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : با توجه به ارزیابی‌های به عمل آمده توسط دبیرخانه ستاد صیانت ازحریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان،  شرکت آبفا در حوزه ی عفاف و حجاب رتبه نخست و در  حوزه ی حقوق شهروندی به عنوان دستگاه برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت .

در جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان ، استاندار یزد با اهداء لوحی صادره از سوی علی طالبی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی و جانشین رییس ستاد صیانت استان از علی اسلامی مدیر عامل شرکت آبفا در راستای تحقق اهداف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان تقدیر و شکر نمود .

در متن این تقدیر نامه آمده است :

با عنایت به ارزیابی دبیرخانه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان در خصوص عملکرد سال 1394 ادارات استانی و هم چنین نظر به تلاش و همکاری حضرتعالی و مجموعه همکاران آن دستگاه در اجرای برنامه های مربوط به عفاف و حجاب و حقوق شهروندی؛ بدینوسیله از تلاش و زحمات بی شائبه شما در تحقق اهداف ستاد صیانت استان تقدیر و تشکر می نمایم .

امید است با استعانت از درگاه احدیت و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در اجرای مسئولیت های محوله و اهداف و وظایف تعریف شده در راستای خدمت رسانی مطلوب و افزایش رضایتمندی شهروندان بیش از گذشته موفق باشید .

 

 

کد خبر: 232
  تاریخ خبر : 1395/04/14
 روابط عمومی
 1466