گزارش تصویری

رقابت فرزندان پرسنل صنعت آب و برق استان یزد در مسابقات دارت

یک دوره مسابقات دارت ویژه فرزندان پرسنل شاغل در صنعت آب و برق استان یزد به میزبانی شرکت آبفا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان یزد نایب رییس انجمن دارت وزارت نیرو گفت :  این دوره مسابقات با حضور 30 نفر از فرزندان دختر و پسر پرسنل در رده ی سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

باقر محمدی اظهارداشت : این دوره مسابقات در رده ی سنی نوجوانان به صورت 101 کانتاپ 2 لگ از 3 لگ و در رده ی سنی جوانان به صورت 201 فیکس 2 لگ از 3 لگ برگزار شد.

محمدی خاطر نشان کرد : در رده ی سنی دختران 9-7 سال ، نگار کارگران از شرکت آبفا، الهه شفیع نادری از مدیریت تولید برق و ندا قادرآبادی از توزیع برق مقام اول تا سوم را کسب کردند و در رده ی سنی دختران 10-16 سال، فرحناز نیکوکار از مدیریت تولید برق ، الهام خباز زاده از مدیریت تولید برق و مهلا محمدی از آبفای شهری به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند .

وی ادامه داد : در رده ی پسران 9-7 سال حسین غلامحسینی از توزیع برق ،علی شفیعی از برق منطقه ای و بهزاد شایان اصل از آبفای شهری مقام اول تا سوم را کسب کردند و در رده ی پسران10-16 سال ، سید علی موسوی از برق منطقه ای ،حسین شفیعی از برق منطقه ای و امیر نیکوکار از مدیریت تولید برق به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند .

وی افزود : قبل از برگزاری این مسابقات ، به مدت 700 نفر ساعت یک دوره ی آموزشی ویژه فرزندان پرسنل در شرکت آبفا برگزار شد .

 نایب رییس انجمن دارت وزارت نیرو هم چنین یادآور شد : هیئت ورزش صنعت آب و برق استان موفق گردید با برگزاری دوره های آموزشی دارت برای فرزندان همکار ،آن ها را به عنوان تیم جوانان دارت استان به مسابقات کشور که در ماه جاری در استان سمنان برگزارشد اعزام نماید .

 

کد خبر: 256
  تاریخ خبر : 1395/06/13
  آخرین به‌روزرسانی : 1395/06/13
 روابط عمومی
 1051