گزارش تصویری

مشارکت شرکت آبفای یزد در مانور مشترک زلزله کرمان و یزد

شرکت آبفای استان یزد با حضور در مانور مشترک زلزله کرمان و یزد آمادگی خود را برای وقوع زلزله‌ به نمایش گذاشت .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد ، مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفا گفت: این مانور در منطقه بیاض شهرستان انار و با سناریوی ، اتفاق افتادن زلزله‌ای به مقیاس تقریبی ۶ ریشتر در عمق ۵ کیلومتری زمین برگزار شد تا آمادگی دو استان یزد و کرمان در کمک رسانی به مصدومان و افراد درگیر در این زلزله سنجیده ‌شود

شاکری شمسی از اهداف این مانور را ، آمادگی و ارزیابی دستگاه ها در مقابله با حوادث غیرمترقبه ، تبادل تجربیات ، ارتقاء هماهنگی و همکاری بین دستگاهی و استانی، ارزیابی آموزش ها ، بررسی نقش شهرهای معین و نحوه پشتیبانی بحران و سرعت عمل در حضور به موقع به محل با امکانات مورد نیاز عنوان کرد.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفا افزود : برگزاری مانور فرضی، باعث ارتقای هماهنگی بخش های مختلف درگیر در امر مدیریت بحران و همچنین افزایش توان و ارتقای سطح مشارکت مردمی در رویارویی با بحران ها و سوانح می شود.

شاکری شمسی از اقدامات انجام شده  توسط شرکت آبفای یزد در این مانور را رفع حوادث شبکه توزیع و نوسازی شبکه به صورت موقت  ، نصب پنج شیر برداشت در چند نقطه  منطقه اسکان اضطراری و کانکس فرماندهی ، آزمایش تعیین سلامت  آب شبکه و تانکر ها از لحاظ بهداشتی  ، توزیع آب آشامیدنی به صورت بطری آب معدنی و تانکر به زلزله زدگان و واحدها امدادی و ... عنوان نمود .

کد خبر: 676
  تاریخ خبر : 1398/05/15
  آخرین به‌روزرسانی : 1398/05/16
 روابط عمومی
 667