گزارش تصویری

نصب بیش از 700 فقره شیر پدالی در مدارس ناحیه یک و دو شهر یزد

مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت آبفای یزد گفت : در شش ماه دوم سال جاری تعداد 715 فقره شیر پدالی در مدارس ناحیه یک و دو شهر یزد نصب شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد سیاوش پاکدل اظهار داشت : از نیمه ی دوم سال جاری تا کنون با استفاده از اعتبارات مدیریت مصرف این شرکت ، تعداد 715 فقره شیر پدالی خریداری  و در 58 مدرسه پسرانه و دخترانه نواحی یک و دو شهر یزد نصب گردید .

پاکدل خاطرنشان کرد : در راستای نصب شیرهای پدالی ، تمام شیرهای آب موجود این مدارس با شیرهای برنجی استاندارد تعویض شده است .

 وی هدف از نصب این شیرهای پدالی را جلوگیری از انتقال بیماری های واگیردار عفونی و پوستی به دلیل عدم تماس دست ها با شیر ، جلوگیری از هدر رفت آب به دلیل عکس العمل سریع شیر ،کاهش مصرف آب و به دنبال آن کاهش هزینه آب بها برای استفاده کننده، عدم نیاز به انرژی مانند برق و باطری در قیاس با شیر های الکترونیکی، امکان استفاده عمومی به دلیل طراحی ساده و نصب آسان ، صرفه جویی 50 درصدی در مصرف آب ، سرویس وتعمیرات بسیار ساده و کم هزینه در مدت زمان بسیار کم و هم چنین قیمت مناسب نسبت به شیرهای فتوالکتریک عنوان کرد.

نصب این شیرها با هماهنگی و تایید معاونت سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان انجام گرفته است .

 

 

کد خبر: 187
  تاریخ خبر : 1394/12/15
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/12/12
 روابط عمومی
 789