گزارش تصویری

آبفای یزد شرکت برتر در زمینه کاهش آب بدون درآمد معرفی شد

براساس ارزیابی های بعمل آمده توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اولین همایش ملی مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد ، آبفای یزد به عنوان یکی از شش شرکت برتر در زمینه کاهش آب بدون درآمد شهری معرفی شد .

شرکت آبفای یزد بر اساس معیارهایی از قبیل فعالیت های صورت گرفته در زمینه های کاهش آب بدون درآمد طی سال های گذشته ، میزان سرانه مصرف آب ، تحقق عملکرد در حوزه آب بدون درآمد ، نحوه تعامل و همکاری با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، مشارکت در جلسات تخصصی و فنی حوزه های مذکور از سوی دفتر مدیریت مصرف و نظارت بر کاهش آب بدون درآمد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور امتیاز دهی و به عنوان شرکت برتر معرفی شد .

در این همایش با اهداء لوح تقدیر از سوی حمید رضا جانباز  رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور از سیاوش پاکدل مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد  شرکت آبفا یزد در راستای تلاش در زمینه کاهش آب بدون درآمد و حفظ منابع آبی این شرکت تجلیل بعمل آمد .

در متن این لوح سپاس آمده است :

مدیر محترم دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت آبفا ، صیانت از منابع ارزشمند آبی یکی از وظایف خطیری است که همواره باید مورد توجه مدیران و کارشناسان دست اندر کار در صنعت آب و فاضلاب کشور ایران قرار گیرد . کاهش آب بدون درآمد و مدیریت بهینه مصرف آب در شرایط کنونی کشور ایران که دارای محدودیت ذخایر آبی می باشد از ارزشمند ترین فعالیت های تاثیر گذار در صنعت آب و فاضلاب کشور است .

بدینوسیله از جنابعالی به نمایندگی از شرکت آب و فاضلاب شهری استان یزد که در زمینه کاهش آب بدون درآمد و حفظ منابع آبی آن شرکت تلاش نموده اید تقدیر و تشکر می گردد .

امید است در سایه ی توجهات پروردگار متعال همواره در ارئه خدمات صادقانه به مردم شریف ایران اسلامی موفق باشید .

 

کد خبر: 240
  تاریخ خبر : 1395/05/05
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/12/12
 روابط عمومی
 1299