گزارش تصویری

شرکت آبفای یزد به عنوان دستگاه برتر خدمات رسان دولت معرفی شد

در دومین همایش استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دستگاه‌های خدمات‌رسان استان از شرکت آبفا به عنوان دستگاه برتر خدمات رسان دولت تجلیل شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : شرکت آبفا برای دومین سال پیاپی ، براساس شاخص هایی مانند نسبت خدمات واگذار شده ،گستره واگذاری خدمات،شرکت مستمر و فعال در جلسات هم اندیشی و پیگیری مصوبات جلسه ،نحوه پشتیبانی از دفاتر پیشخوان در دور محور نرم افزاری و شبکه ارتباطی ( بستر نرم افزاری ) و پاسخگویی به موقع به مشکلات جاری دفاتر ارزیابی و به عنوان دستگاه برتر خدمات رسان معرفی شد .

در این همایش با اهداء  لوحی صادره از سوی سید علی عزالدینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و رییس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان یزد  از علی اسلامی مدیر عامل شرکت آبفا به عنوان مدیر دستگاه برتر خدمات رسان دولت تجلیل شد .

در متن این تقدیر نامه آمده است : کسب رتبه برتر در دومین همایش استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دستگاه‌های خدمات‌ دهنده استان یزد،که نتیجه همت بلند و فعالیت های اثر بخش جنابعالی،کارشناشان و کارکنان پر تلاش آن مجموعه است،مایه خرسندی و شایسته قدردانی و سپاس گزاری فراوان است .

بی گمان،این تلاش های ارزشمند در راستای برون سپاری و ارایه خدمات قابل واگذاری به بخش خصوصی و نیز گسترش خدمات الکترونیکی در کشور و استان دارد و موجب چابک سازی و بهبود کارایی دولت ، گسترش کیفی و کمی خدمات در دفاتر و افزایش رضایت مندی مردم شریف استان دارالعباده و دارالعلم یزد از دسترسی آسان و سریع به خدمات می گردد و با لطف پروردگار بزرگ و دانا ، مایه ی خشنودی وی نیز خواهد گردید .

با تبریک این موفقیت ،بهروزی،پیشرفت و سربلندی در همه میدان های کار و زندگی ، به ویژه توفیق روز افزون در راه خدمت گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پرتو نگاه پر مهر حضرت ولی عصر (عج) را از خدای مهربان و توانا خواهانم . به امید سرافرازی روز افزون ایران اسلامی عزیز .  

دومین همایش استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دستگاه‌های خدمات‌رسان استان یزد صبح امروز در محل استانداری برگزار شد .  

کد خبر: 298
  تاریخ خبر : 1395/10/01
  آخرین به‌روزرسانی : 1395/10/01
 روابط عمومی
 971