گزارش تصویری

آغاز برون سپاری عملیات وصول مطالبات آب و فاضلاب در شهر های استان یزد

مدیر دفتر نظارت بر درآمد شرکت آبفای یزد ، از آغاز برون سپاری عملیات وصول مطالبات آب و فاضلاب در هفت شهر استان یزد خبرداد .

به گزارش روابط عمومی قادری نسب گفت : وصول مطالبات هفت شهر اشکذر، زارچ ، مهریز ، میبد ، اردکان ، بافق و بهاباد که تاکنون به شیوه ی امانی انجام می شده است به روش پیمانی تغییر و به بخش خصوصی واگذار شد .

علی قادری نسب اظهارداشت : واگذاری عملیات وصول مطالبات به  بخش خصوصی ، با هدف کاهش هزینه ،  وصول مطالبات با حجم مناسب در طول سال و جبران کمبود نیروی انسانی در ادارات اجرا شد .

قادری نسب افزود : در ابتدا ، این روش در شهرستان تفت به عنوان پایلوت اجرا و پس ازموفقیت حاصل شده مقرر شد دیگر شهرها نیز تحت پوشش قرار گیرند .

وی در ادامه راهکارهای افزایش وصول مطالبات را ، هماهنگی مناسب بین مدیران ادارات و ناظرین مقیم با عوامل پیمانکار و نظارت مستمر بر نحوه کارکرد آن ها ، پایش مداوم اطلاعات مرتبط ، ایجاد سیستم بایگانی به روز اطلاعات مشترکین و ثبت وقایع ،ایجاد انگیزه لازم جهت پرداخت قبوض ، بهبود مدیریت و ارتقاء سیستم های مدیریتی ومنابع انسانی (با آموزش وبه روز بودن اطلاعات)، آراستگی ظاهر ، روابط عمومی بالا و برخورد مناسب با مشترکین،کنترل و دقت بیشتر در امر توزیع قبوض و ....   عنوان کرد . 

وی در پایان افزود : عملیات وصول مطالبات آب و فاضلاب ابرکوه ، هرات و مروست نیز  در سه ماه نخست سال آینده به بخش خصوصی واگذار خواهد شد .

 

کد خبر: 308
  تاریخ خبر : 1395/11/03
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/12/12
 روابط عمومی
 1006