گزارش تصویری

راه اندازی سامانه تلفنی 1522 در شرکت آبفای استان یزد

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب وفاضلاب استان یزد از راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی قبض آب از طریق تلفن 1522 به منظور ارتقاء خدمات و پرداخت غیرحضوری قبوض آب مشترکین در این استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد ابوالقاسم سهیلی نیا گفت: این سامانه با هدف صرفه جویی در وقت مشترکین، افزایش کیفیت خدمات ، تسریع در خدمت رسانی و ایجاد ارتباط دوسویه بین شرکت و مشترکین راه اندازی شد.

سهیلی نیا در خصوص چگونگی پرداخت از طریق تلفن 1522 گفت:  در این سامانه با اولین تماس،شماره تماس مشترک ذخیره شده و با وارد کردن کد رایانه مندرج در قبض آب و شماره کارت بانکی (با داشتن رمز دوم ) امکان پرداخت تلفنی فراهم می گردد و در تماس های بعدی از همان شماره تلفن، دیگر نیازی به وارد کردن کد رایانه و شناسه پرداخت نخواهد بود.

وی تصریح کرد : در صورت پرداخت موفقیت آمیز ، کد رهگیری توسط سامانه اعلام می گردد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای یزد بیان داشت : از طریق تماس با 1522 ، علاوه بر پرداخت غیر حضوری ، امکان اطلاع از میزان بدهی و خدمات پرداخت ، اعلام کارکرد کنتور،اطلاع رسانی از مدارک مورد نیاز برای واگذاری انشعاب، اطلاع رسانی مدارک خدمات پس از فروش ، اعلام شماره موبایل و تلفن مشترک وپاسخ به سوالات متداول در این سامانه وجود دارد .

سهیلی نیا افزود : شهروندان در هر نقطه از استان بدون پیش شماره می توانند با این سامانه ارتباط برقرار نمایند.

 

کد خبر: 313
  تاریخ خبر : 1395/11/16
  آخرین به‌روزرسانی : 1395/11/16
 روابط عمومی
 1303