گزارش تصویری

مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت آبفای استان یزد برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن میلاد امام حسن مجتبی (ع) ، مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت آبفای استان یزد با حضور جمعی از مدیران ، بازنشستگان و خانواده های آنها در محل تالار فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی : مدیر عامل شرکت آبفا در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت : شما بازنسشتگان سال های سال صادقانه به مردم خدمت کرده اید و خدا را شکر شهروندان از عملکرد شرکت ما رضایت دارند که این حاصل تلاش شما عزیزان است و قطعاً خداوند به شما اجر خواهد داد .

علی اسلامی ضمن اشاره به این که خدمت کردن در تمام حوزه ها ارزشمند است افزود : خدمت در حوزه ی آبرسانی از تمام خدمت ها با ارزش تر است چرا انسان که درتمام امور زندگی از جمله عبادت ، امور بهداشتی و.. به آب نیاز دارد.

اسلامی در ادامه با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) ، امر سقاییت را در مکتب اسلام امری مقدس برشمرد  که از اجر و پاداش بیشتری برخوردار است .

وی در پایان از  حمایت و پشتیبانی خانواده ی همکاران بازنشسته در طول سال های خدمتشان تشکر نمود و برای آن ها موفقیت و شادمانی آرزو کرد .

در این مراسم جمعی از پرسنل شرکت آبفا که در طول سه سال اخیر به افتخار بازنشستگی نائل شده اند به همراه خانواده های خود حضور یافتند و با اهداء هدایایی از آنها تقدیر و قدردانی شد.

کد خبر: 371
  تاریخ خبر : 1396/03/20
 روابط عمومی
 1003