گزارش تصویری

واگذاری 240 فقره انشعاب آب در ابرکوه

مدیر امور آب و فاضلاب ابرکوه از واگذاری 240 فقره انشعاب آب با کاربری های مختلف و نصب 177 فقره از آنها در سال گذشته در این شهرستان خبرداد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : سیدمحسن پورسید در تشریح عملکرد یک ساله ی امور آبفای ابرکوه گفت : اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی به طول  سه هزار و 485  متر با استفاده از لوله های پلی اتیلن در اقطار 32 تا 200میلی متر در نقاط مختلف شهر از جمله خیابان شهیدان پورنجفی، بافت قدیم محله های نبادان و در خیابان شهید بهشتی، خیابان سنگ فتح آباد، خیابان مفتح و.... ، توسعه شبکه آبرسانی به میزان 365 متر در اقطار 32 تا 400 میلی متر در مناطق روستای عزیز آباد، کوچه دولت آباد، خیابان سعدی ، کوچه شهید صحافی ، خیابان میربرهان ،خیابان توحید میدان مادر ، کوچه شهید عزیززاده ، سنگ فتح آباد و... از فعالیت های صورت گرفته توسط این امور می باشد .

پورسید اظهارداشت : از دیگر اقدامات انجام شده توسط این امور ، تعویض تعداد 7 شیر فلکه اصلی بر روی خطوط انتقال و شبکه اصلی توزیع شهر.احداث 18 باب حوضچه شیر فلکه در نقاط مختلف شهر. اجرای لوله گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب به طول 16 هزار و 584  متر در مناطق مختلف از جمله شهرک صفاییه، خیابان فردوسی، خیابان شهید فهمیده ، خیابان بعثت، بلوار جمهوری اسلامی ، بلوار امام خمینی  و ... می باشد

وی ، احداث 329 عدد منهول فاضلاب در مناطق مختلف شهر ، رفع یک هزار و 251 مورد اتفاقات اصلی و انشعابات مشترکین ،انجام بیش انجام بیش از شش هزار آزمایش کلرسنجی ، باکتریولوژی و شیمی و فیزیک آب ، استحصال و توزیع بیش از  دو میلیون و 610 هزار و 52 متر مکعب آب شرب و بهداشت، تعویض 1 دستگاه الکتروموتور (چاه یک پرستو) را از دیگر فعالیت های آبفای ابرکوه عنوان کرد .

مدیر امور آبفای ابرکوه در پایان ، تکمیل حفر یک حلقه چاه عمیق به عمق 350 متر (چاه 6 بصیرون)، نصب و راه اندازی 2 دستگاه دیزل ژنراتور ( چاه های 2 و 3 بصیرون)، نصب و راه اندازی سیستم گندزدایی نوین مخزن کوثر،حفر یک حلقه چاه عمیق به عمق 250 متر و خریداری تمام تجهیزات آن و خرید یک دستگاه سیستم گند زدایی نوین جهت مخزن غدیر را از دیگر فعالیت های عنوان شده توسط این امور در سال گذشته معرفی کرد.

 

کد خبر: 630
  تاریخ خبر : 1398/01/27
  آخرین به‌روزرسانی : 1398/01/27
 روابط عمومی
 470