گزارش تصویری

رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی در اولویت شرکت آبفای استان یزد

مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد گفت: رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین از خدمات رسانی در اولویت این شرکت است.

علمدار مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد گفت: در راستای ارتقای پاسخگویی، شفافیت و نظارت در نظام اداری در سال 1402 در مجموع 2 هزار و 254 مورد شکایت و درخواست از سوی مشترکان ثبت و رسیدگی شده است که کاهش 41 درصدی نسبت به سال قبل داشته که این کاهش بیانگر رضایتمندی مشترکان از خدمات رسانی این شرکت است. 
 
او متوسط زمان رسیدگی به درخواست¬ها و شکایات را کمتر از هفت روز عنوان کرد و افزود: این اقدام منجر به کاهش چشمگیر حضور شهروندان و مشترکین برای پیگیری شکایات و درخواست های خود در شرکت آبفا شده است. 
 
مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: مرمت ها، بررسی قبوض، کنترل کیفیت آب، درخواست های لوله گذاری آب و فاضلاب و درخواست تقسیط در هزینه اجرای لوله گذاری از جمله موضوعات مورد تماس مشترکین است. 
 
علمدار با بیان اینکه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات به طرق مختلفی انجام و در نهایت جواب به شاکی اعلام می شود، تصریح کرد: مشترکین می توانند شکایت و درخواستهای خود را از طریق پنج درگاه ورودی سامانه ارتباطی 122، سامانه سامد، سامانه شرکت مهندسی سایت سازمان بازرسی و بازرسی استانداری و تلفنی به شرکت آبفا منتقل نمایند. 
 
او اظهار داشت: برگزاری 31 مورد میز ارتباطات مردمی در پایگاه نماز جمعه، برگزاری 16 مورد جلسات محلات پرسش و پاسخ با حضور اقشار مردمی در مساجد و محافل مردمی و همچنین برگزاری شش جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم از جمله اقدامات این واحد به منظور تسهیل در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و درخواست ها و دریافت گزارش های شهروندان صورت گرفته است. 
 
مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد گفت: دو دوره آموزشی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد و دوره تعارض منافع در بخش دولتی با هدف ارتقای دانش و مهارت در این خصوص با حضور جمعی از مدیران شرکت آبفای یزد برگزار شد.

 

کد خبر: 1941
  تاریخ خبر : 1403/02/01
 روابط عمومی
 109