گزارش تصویری

تسلیت سرپرست شرکت آبفا استان یزد به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان یزد؛جلال علمدار سرپرست آبفا در خصوص رحلت امام خمینی(ره)چنین گفت:

امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است، نام‌ او پرچم‌ انقلاب، راه‌ او راه‌ انقلاب‌ و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است، بر ما است که نام و راه او را همچون جان پاس داریم و برای دستیابی به قله‌های عزت و عظمت رهپوی واقعی ایشان باشیم.

و اینک14 خردادی دیگری را به سوگ بنیان گذار عشق و معرفت و انسانیت نشستیم ، 14خرداد، روز حادثه‌های بزرگ در تاریخ کشور ما و جهان اسلام است که سایه حزن و گرد غم ارتحال ملکوتی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بر سر این کشور نشاند . به قدرت خداوند در میان این همه حزن و اندوه، حضور انبوه و میلیونی ملت ایران و حتی مسلمانان و شیفتگان خمینی کبیر در مراسم تشییع این ابرقهرمان قرن، دنیا را مات و مبهوت نمود. اشکی که بر گونه هایمان جاریست و زخمی که بر قلبمان است هرگز التیام نخواهد یافت.

14 خرداد، روز ماتم و غم است. ماتم درعزای والامردی که در سایه مردانگی و تدبیرش هویت پنهان خویش را باز یافتیم. 14 خرداد، روز اندوه است. اندوه فراق مرزبان حماسه و ایثار. مردی که ستایش تمام عصرها و نسل ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است.

 ۱۵ خرداد هم سرآغاز و نقطه عطف حرکت و نهضتی شد که به انقلابی بزرگ و بی‌نظیر منجر شده و باز هم مایه بهت و شگفتی جهانیان گردید.

اینجانب عضوی کوچکی از جامعه سقایان مردم قدر دان و ارزشمند این مرز و بوم به نمایندگی شرکت آب و فاضلاب استان یزد ضمن ابراز حزن و اندون همراه با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام ۱۵ خرداد را به همه هموطنان و مسلمانان جهان تسلیت عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم

کد خبر: 1208
  تاریخ خبر : 1401/03/15
  آخرین به‌روزرسانی : 1401/03/15
 روابط عمومی
 140