گزارش تصویری

برگزاری جلسه شورای فرهنگی و دینی در شرکت آبفای استان یزد

جلسه شورای فرهنگی و دینی با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد ، مدیر عامل و اعضای شورای فرهنگی و دینی شرکت آبفا در محل این شرکت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد  مدیر عامل شرکت آبفا در این نشست گفت : شرکت آبفا خدمت حیاتی به مردم ارائه می دهد و اگر شهروندی به دلیل کوتاهی ما نتواند وظایف شرعی خود را به جا بیاورد شرعاً باید پاسخگو باشیم .

علی اسلامی با اشاره به این که شرکت آبفا به صورت مستمر در راستای برنامه ریزی و مدیریت مسائل مربوط به حوزه آب و فاضلاب فعالیت می کند افزود : وضعیت خدمت رسانی ما به مردم هرسال نسب به سال قبل ارتقاء یافته است .

اسلامی خاطرنشان کرد : علاوه بر کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد در سه سال اخیر ، در بخش آموزش و تکریم ارباب رجوع هم در سال جاری رتبه اول را در بین شرکت های آبفا سراسر کشور کسب کردیم .

وی بانوان شرکت را محجبه و عفیف دانست و گفت : خوشبختانه در زمینه عفاف و حجاب اقدامات فرهنگی مؤثری صورت گرفته است .

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد در این نشست دلیل تمام مشکلات اجتماعی، اقتصادی که در جامعه و خانواده ها به وجود می آید را پیروی از هوا و هوس دانست که نتیجه ضایع کردن نماز است .

حبیبیان اظهارداشت : اگر کارکنان و مدیران ادارات ، نماز را باور داشته باشند و در نماز جماعت حضور یابند تمام مسائل سرو سامان می گیرد و مشکلات اخلاقی نیز کم می شود .

وی هم چنین تعیین پست مسئول امور فرهنگی و دینی در شرکت آبفا را ارزشمند عنوان کرد .

 حجت الاسلام دهقان چناری امام جماعت شرکت آبفا نیز در ادامه حضور زیاد کارکنان در نماز جماعت را نشان دهنده  توجه و علاقه پرسنل به نماز می باشد .

وی بیان کرد : برگزاری مداوم برنامه های فرهنگی و دینی از جمله حلقه صالحین ، دوره های آموزشی ، برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در شرکت آبفا قابل تقدیر می باشد .

در پایان با اهداء لوح تقدیری از اعضای شورای فرهنگی شرکت آبفا به دلیل کسب رتبه برتر ویژه فعالیت های فرهنگی و دینی شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور و کسب رتبه ویژه اقامه نماز در استان یزد تجلیل شد .

 

کد خبر: 163
  تاریخ خبر : 1394/10/26
  آخرین به‌روزرسانی : 1394/10/28
 روابط عمومی
 653