گزارش تصویری

با حضور فرماندار تفت صورت پذیرفت

برگزاری مراسم معارفه و تکریم رئیس آب و فاضلاب شهری تفت

مراسم معارفه و تکریم رئیس آب و فاضلاب شهری شهرستان تفت با حضور مدیرعامل شرکت آبفای استان، فرماندار تفت و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و محلی در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب  استان یزد : "علی اسلامی" در این نشست ضمن گرامیداشت دهه کرامت، با اشاره به این که استان یزد برخوردار از مردمانی رئوف، متدین و متمدن است گفت: تامین آب شرب و بهداشتی مورد نیاز این مردم شریف، اولویت نخستی است که با جدیت و به صورت شبانه‌روزی پیگیری می شود.

مدیرعامل آبفای استان یزد با اشاره به خشکسالی‌های پی در پی و شرایط نامناسب سفره‌های آب زیرزمینی، وضعیت آب استان یزد را بسیار دشوار ارزیابی کرد و افزود: مسئله تامین آب استان یزد، مسئله ای اولویت‌دار و حساس است که باید با عزمی جدی و نگاهی فرا بخشی دنبال شود.

وی با اشاره به خدمات شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: مسئولان و متولیان آب استان یزد، به صورت شبانه روزی در تلاش هستند که مسئله تامین آب شرب و بهداشتی مردم با وقفه روبرو نگردد.

اسلامی به وابستگی شدید تامین آب مورد نیاز مردم استان به آب انتقالی اشاره کرد و اظهار داشت: وضعیت آب شرب یزد به نحوی است که در صورت کوچک ترین نقصی در عملکرد خط انتقال آب، برای تامین آب شرب مناسب و مطلوب با مشکل جدی مواجه خواهیم شد لذا این مسئله باید مورد توجه همگان برای تامین آبی مطمئن و پایدار برای یزد باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خدمت به مردم را وظیفه‌ای الهی و عبادی برشمرد و افزود:  شرکت آب و فاضلاب استان یزد بر اساس نظرسنجی‌های سالانه، در جلب رضایت نسبی مشتریان موفق بوده و بیش از 75 درصد مراجعان، از نحوه برخورد و عملکرد کارکنان خدوم این مجموعه رضایت داشته اند ضمن آن که این شرکت در مباحث فنی نیز از جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار می باشد.

مدیرعامل آبفای یزد در پایان با قدردانی از خدمات و تلاش های "علی قادری نسب" از وی به عنوان مدیری باتجربه و فعال یاد و از کوشش هایش در خدمت گزاری صادقانه به مردم شریف تفت قدردانی کرد.

وی همچنین ابراز امیدواری نمود "سیدمحمدرضا موسوی" به عنوان رئیس جدید آبفای شهرستان تفت در انجام وظایف خود موفق و سربلند باشد.

فرماندار تفت نیز در نشست با اشاره به حدیث شریفی از حضرت ثامن الائمه(ع) اظهار داشـت: بر اساس مضمون این حدیث شریف، مومن باید دارای سه خصلت رازداری و پوشاندن اسرار مردم، تکریم مردم و صیانت از حقوق آنان و صبر در سختی ها و دشواری ها باشد که این مسئله از سنتهای الهی، پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین(ع) نشات می گیرد.

"محمود زارع رشکوییه" تعامل و همکاری صمیمانه میان مدیران شهرستان را زمینه‌ساز رشد و تعالی تفت ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه مدیران شهرستان تفت، مدیرانی خوشنام و پرتلاش هستند که همواره در تعامل با مدیریت ارشد شهرستان در مسیر تعالی و پیشرفت تفت می کوشند و تلاش می کنند.

وی افزود: سعادتمندی دنیا و آخرت برای افرادی است که رضایت مردم را برای جلب رضایت خداوند متعال در نظر گیرد و همه توان خود را برای خدمت خالصانه به جامعه اسلامی به کار بندند.

فرماندار تفت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری نشست های مختلف در رابطه با تامین آب شرب موردنیاز تفت ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط موجود، سهمیه آب تفت از محل آب انتقالی افزایش یابد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تکمیل شبکه فاضلاب شهر تفت، خواستار پیگیری جدی برای تسریع در تحقق این پروژه شد و بر رفع برخی از مشکلات و مسائل مربوط به این پروژه تاکید کرد.

فرماندار تفت همچنین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" از آب به عنوان مولفه‌ای مهم  وحیاتی در سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی یاد و بر توجه ویژه به آب به عنوان زیرساختی ضروری برای توسعه و پیشرفت تاکید کرد.

وی در پایان با قدردانی از خدمات و تلاشهای "علی قادری نسب" در مدت حضور به عنوان رئیس آبفای تفت، ابراز امیدواری کرد"سید محمد رضا موسوی" به عنوان رئیس آبفای تفت بتواند در مسیر خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان موفق و منصور باشد.

در ادامه این نشست با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از خدمات و تلاشهای قادری نسب، تجلیل و موسوی به صورت رسمی فعالیت خود را به عنوان رییس جدید آب و فاضلاب شهری شهرستان تفت آغاز کرد.

کد خبر: 245
  تاریخ خبر : 1395/05/19
 روابط عمومی
 1224