گزارش تصویری

برگزاری مانور مدیریت رسانه در زمان وقوع بحران در شرکت آبفای یزد

به مناسبت هفته پدافند غیر عامل ، مانور مدیریت رسانه در زمان وقوع بحران با حضور جمعی از اصحاب رسانه ، مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ، مدیر دفتر روابط عمومی و کارشناسان شرکت آبفا در محل این شرکت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی ، مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفا با اشاره به این که نقش رسانه ها در مقوله اطلاع رسانی بسیار تعیین کننده است افزود : رسانه ها در ارتقای فرهنگ و قدرت مفاهمه جامعه و حتی میان جوامع مختلف بیشترین نقش را ایفا می کنند .

 

رضا اشتر زاده اظهارداشت : امروزه رسانه های جمعی با توجه به نفوذ و گسترش بی سابقه خود در جوامع و در تمامی ابعاد حیات بشری به جزء جدایی ناپذیر در مواقع بحران تبدیل شده اند .

اشترزاده یکی از عرصه های مهم فعالیت رسانه های جمعی در جامعه را   نقش آن ها در بحران و مدیریت بحران عنوان کرد و افزود : رسانه در زمان بحران به دو صورت مثبت و منفی ایفای نقش می کنند .

 

وی در ادامه ی این مانور ، به مباحثی از جمله انواع دیدگاه رسانه ها نسبت  به بحران، استراتژی های رسانه ای در مواجهه با بحران ، تیغ دو لبه و نقش دو گانه رسانه ها در بحران، جنگ رسانه ای، استراتژی های رسانه ای در بحران، نقش رسانه ها در بحران های طبیعی، الزامات رسانه برای مدیریت موفق بحران و ... پرداخت .

 

وی خاطرنشان کرد : هدف از برگزاری این مانور بررسی نقاط ضعف و قدرت و  هم چنین رسیدن به یک هم اندیشی و هماهنگی با اصحاب رسانه برای مدیریت بحران در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه می باشد .

 

کد خبر: 279
  تاریخ خبر : 1395/08/08
 روابط عمومی
 1022