گزارش تصویری

مراسم تجلیل از دانش آموختگان ممتار آبفای استان یزد برگزار شد

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر مراسم تجلیل از دانش آموختگان ممتاز شرکت آبفای استان یزد با حضور جمع زیادی از همکاران و خانواده هایشان در محل سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : در این مراسم مدیر عامل شرکت ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، سلامتی رهبر و سرفرازی ملت ایران را از خداوند خواستار شد .

علی اسلامی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص) گفت : دانش آموزان و دانشجویان این را بدانند که در مکتب اسلام هیچ درجه ای ارزشمند تر از داشتن علم و سواد نیست .

اسلامی اظهارداشت : امروزه اگر کسی بخواهد در زمینه های سیاسی ،اقتصادی،نظامی و ... قدرت داشته باشد باید در همان زمینه عالم باشد.

وی علم را به معنای علو درجه و برتری جویی دانست و بیان  کرد : اگر کشور ما بخواهد پیشرفت کند باید روز به روز به دانش جوانان افزوده شود .

وی افزود : هر چقدر که انسان به دانش خود بیافزاید درجه اش در جامعه ، هم در برابر خدا و هم بندگان بیش تر می شود .

مدیر عامل شرکت آبفا در ادامه با اشاره به اینکه بحث آب در استان یک بحث خاص است خاطرنشان کرد : خوشبختانه به دلیل تعهد و تلاش شبانه روزی همکاران ما ، شرکت آبفا یکی از شرکت های موفق در استان بوده و در سطح کشور دارای جایگاه خوبی است .

اسلامی در پایان از تلاش همه ی پرسنل و همراهی و همدلی خانواده هایشان قدردانی نمود و برای آن ها آرزوی موفقیت کرد .

کد خبر: 315
  تاریخ خبر : 1395/11/19
  آخرین به‌روزرسانی : 1395/11/20
 روابط عمومی
 879