گزارش تصویری

وزیر نیرو : هم افزایی مردم با دولت نتایج بزرگی را به دنبال دارد

وزیر نیرو با اشاره به محدویت منابع دولتی گفت: هم افزایی توان مردم به دارایی های دولت نتایج بزرگی به دنبال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد حمید چیت چیان در بازدید پروژه تصفیه خانه اردکان یزد افزود: دولت تدبیر و امید در تلاش است در فعالیت های که عهده دار است از مشارکت مردم استفاده کند زیرا معتقدیم نیازهای توسعه کشور بسیار گسترده است و مدیریت آن مشارکت مردم را می طلبد.

چیت چیان با اشاره به ارزشمند بودن تصفیه خانه فاضلاب اردکان برای مردم این منطقه تصریح کرذد: اگر با روشهای معمول قصد بهره برداری از این پروژه را داشتیم به 50 سال زمان نیاز داشت اما با ورود مجتمع چادر ملو این پروژه در مدت سه سال به بهره برداری خواهد رسید.

وزیر نیرو  ادامه داد: این پروژه نمونه ای از هم افزایی بین بخش های مختلف است زیرا که علاوه بر تامین نیاز صنعت ، به منابع مالی دولت کمک کرده و از طرفی ضرورت زندگی مردم در برهه کنونی برای جمع آوری فاضلاب را محقق کرده است.
چیت چیان در ادامه با قدردانی از حمایت های استاندار یزد و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از این پروژه ، اظهار امیداوری کرد : پروژه مورد اشاره که از سال گذشته در این شهرستان آغاز شده ، سال آینده به بهره برداری برسد.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی هم با تبریک هفته دولت گفت: تلاشهای دولت تدبیر و امید به خصوص در عرصه مذاکرات هسته ای سبب ثبات، آرامش در عرصه اقتصادی کشور شده است.

محمدرضا تابش با اشاره به شاخص های شهرستان اردکان افزود: این شهرستان به قطب سوم فولاد کشور تبدیل شده و سرمایه گذاری های مناسبی توسط بخش خصوصی در پروژه های مختلف صورت می گیرد که نمونه آن پروژه تصفیه خانه فاضلاب توسط سنگ اهن چادرملو است.

میزان اعتبار تصفیه خانه فاضلاب شهرستان اردکان 100 میلیارد تومان اعلام شدکه تاکنون 60 میلیارد تومان هزینه شده است.

پروژه یاد شده شامل سه مدول مجهز به فرایند سیستم لجن فعال و شبکه جمع آوری به طول 415 کیلومتر می باشد .

ظرفیت مدول نخست این تصفیه خانه هفت هزار و 800 متر مکعب در شبانه روز بوده و مهمترین هدف این پروژه جلوگیری از الودگی منابع آب زیر مینی عنوان شده است.
تمام هزینه تصفیه خانه مورد اشاره توسط بخش خصوصی تامین می شود.
 

کد خبر: 97
  تاریخ خبر : 1394/06/07
  آخرین به‌روزرسانی : 1394/06/07
 روابط عمومی
 1134