گزارش تصویری

برگزاری بیش از 7000 نفر ساعت دوره آموزشی در شرکت آبفای یزد

سرپرست واحد آموزش شرکت آبفای یزد از برگزاری بیش از هفت هزار نفر ساعت دوره آموزشی در طول سه ماه گذشته در این شرکت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : احمد سرتیپ زاده گفت : در پاییز سال جاری، با برگزاری 45 دوره ی آموزشی طی بیش از هفت هزار نفر ساعت، 580 نفر از پرسنل تحت آموزش عمومی و اختصاصی در حوزه های مختلف قرار گرفتند.

سرتیپ زاده اظهار داشت : از دوره های برگزار شده می توان به  آمادگی  و مقابله با حوادث طبیعی و غیرمترقبه، آمار و کاربرد آن در مدیریت، امنیت کاربری فناوری اطلاعات( اکفا)، بنیان مدیریت امنیت اطلاعات (بما)، الزامات تولید،  نگهداری و جوش های لوله های پل اتیلن، طراحی و اجرای ایستگاه های پمپاژ، گزارش نویسی و نحوه نگارش آن ویژه نگهبانان، وصول مطالبات، آمادگی و مقابله با حوادث طبیعی و غیرمترقبه و .... اشاره کرد .

وی افزود : دوره های آموزشی ذکر شده، در تمام سطوح سازمانی اعم از مدیریت، کارشناسی و کارگری و به صورت آموزش تئوری، کارگاهی و عملی و غیر حضوری برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره ها را افزایش دانش پرسنل در حیطه وظایف خود، افزایش بهره وری، افزایش سطح آگاهی و دانش پرسنل بیان کرد .

سرپرست دفتر آموزش شرکت آب و فاضلاب اظهار داشت : دوره های آموزشی به طور منظم و به ترتیب اولویت در این شرکت در حال برگزاری است و سعی شده است با رعایت عدالت آموزشی در سطوح مختلف پرسنل به دوره های آموزشی معرفی گردند و با توجه به نتایج اثربخشی سطوح چهار گانه آموزشی، میزان اثربخشی دوره ها در سطح مطلوب می باشد و اهداف دانشی ، کلی و رفتاری آموزشی تحقق یافته است .

کد خبر: 582
  تاریخ خبر : 1397/10/08
 روابط عمومی
 581