گزارش تصویری

برگزاری بیش از 100 دوره ی آموزشی در شرکت آبفای استان یزد

مدیر واحد آموزش و منابع انسانی شرکت آبفا از برگزاری 132 دوره آموزشی طی 24هزار و 701 نفر ساعت برای کارکنان ، در سال 94 خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد باقر محمدی از جمله دوره های آموزشی برگزار شده در سال گذشته را ، دوره‌ی شغلی تخصصی برای تمامی پست های سازمانی از جمله ابزارهای توسعه وتوانمندسازی منابع انسانی ،ارزیابی اقتصادی طرح ها و پروژه های آب و فاضلاب ، آزمایشگاه تصفیه فاضلاب ،آشنایی با آیین نامه تضمین معاملات دولتی ، آشنایی با استاندارد ISO،آشنایی با حوادث طبیعی و غیرمترقبه و آشنایی با قراردادها و مقررات پیمانکاران عنوان کرد .

محمدی از دیگر دوره های برگزار شده توسط این واحد را فن بیان و آئین سخنوری ، جعل اسناد و راه های مقابله با آن ، توانمندسازی مسئولین دفاتر مدیران و منشیگری حرفه‌ای ،آشنایی بانرم افزارکامپیوتری SPSS اصول و مبانی ارتباطات ،ویراستاری و خبرنگاری تکمیلی معرفی کرد .

وی اظهارداشت :  دوره ی آموزشی روابط سالم زوجین ، کرسی آزاد اندیشی دختران ، تناسب اندام ، الگوی تربیت کودک و سلامت اجتماعی در میان زنان شاغل و ... را از دیگر دوره های برگزار شده در سال گذشته می باشد .

مدیر واحد آموزش و منابع انسانی شرکت آبفا هم چنین از کسب رتبه اول این واحد در شاخص خلاقیت وزارت نیرو، برتر شدن این واحد در سطح استان در زمینه برگزاری آموزش های مرتبط با مدیریت بحران در ارزیابی استانداری یزد و کسب رتبه دوم در عملکرد آموزش شرکت آبفا در سال گذشته خبرداد .

محمدی افزود : برنامه ریزی های لازم برای برگزاری دوره های آموزشی در82 عنوان در سال 95 صورت گرفته و تلاش خواهیم کرد دوره های آموزشی اثر بخشی در راستای ارتقاء شایستگی کارکنان را برگزار نماییم.

 

 

کد خبر: 206
  تاریخ خبر : 1395/02/25
 روابط عمومی
 687