گزارش تصویری

مدیران شرکت آبفا یزد پای درد و دل ساکنین منطقه حسن‌آباد نشستند/میز ارتباط مردمی آبفا در حسن‌آباد/ اجرای پروژه خطوط جمع‌آوری فاضلاب در حسن‌

میز ارتباط مردمی مدیران شرکت آب و فاضلاب یزد در منطقه حسن‌آباد جهت رفع مشکلات همشهریان برپا شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد؛ محمدحسین اسماعیلی مدیر امور آبفا منطقه 2 یزد گفت: میز ارتباط مردمی شرکت آب و فاضلاب استان یزد به‌منظور رفع مسائل و مشکلات همشهریان در مسجد حضرت رقیه (س) واقع در منطقه حسن‌آباد برپا شد.
وی افزود: طی این نشست کارشناسی، ساکنین از فشار پایین آب در این منطقه به‌ویژه در فصل تابستان گله‌مند بودند.
اسماعیلی در ادامه به رفع این معضل در منطقه مذکور اشاره کرد و گفت: در تلاشیم با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط خط انتقالی به طول دوازده کیلومتر همراه با یک باب مخزن با حجم ذخیره آب ۵۰۰۰ هزار مترمکعب و یک باب مخزن با ظرفیت ۱۰۰۰۰ مترمکعب را در این منطقه اجرا کنیم.
وی ادامه داد: انشا الله با تأمین اعتبار و تکمیل این پروژه، مشکلات تأمین آب پایدار منطقه حسن‌آباد، اکرم‌آباد و شهرک ملاصدرا رفع می‌شود.
اسماعیلی در بخشی از سخنان خود به دیگر دغدغه اصلی مردم این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: تکمیل پروژه خطوط جمع‌آوری فاضلاب در منطقه مذکور، دیگر مشکلی است که با همکاری معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب آبفا و انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذار شرکت سنگ‌آهن بافق در حال اجرا است.
وی عنوان کرد: براین‌اساس عملیات اجرایی خطوط باقی‌مانده شبکه فاضلاب به طول ۶ کیلومتر از خردادماه سال جاری آغاز و تا طرف 6 ماه آینده تکمیل می‌شود.
لازم به ذکر است که این دومین حضور تیم کارشناسی شرکت آب و فاضلاب استان در منطقه حسن‌آباد جهت رفع مشکلات اهالی محله بود.

کد خبر: 1565
  تاریخ خبر : 1402/03/13
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/03/21
 روابط عمومی
 566