گزارش تصویری
   

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، به همراه جمعی از مدیران و مسئولان استانی به مناسبت سال نو و بررسی نحوه خدمات رسانی به شهروندان و مهمانان نوروزی از مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان یزد (CRM) بازدید کرد.

طلایی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با ابراز رضایت از عملکرد این مرکز، بر اهمیت تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در جهت بهبود خدمات‌رسانی تأکید کرد و ضمن بررسی عملکرد شرکت آبفای استان یزد در ارائه خدمات به شهروندان و مهمانان نوروزی با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان آبفا و مدیرعامل از کارکنان این مرکز تجلیل و برای آنها در سال جدید آرزوی موفقیت کرد.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد نیز طی این بازدید گزارشی جامع از وضعیت منابع آبی استان، ارتفاع مخازن ذخیره آب و چالش‌های موجود در مدیریت شبکه توزیع آب ارائه کرد. 

او با تأکید بر اهمیت پاسخگویی سریع و مؤثر به درخواست‌های مردمی، نقش مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفا را در بهبود خدمات‌رسانی به مشترکین را کلیدی دانست و کسب رضایتمندی همشهریان را حاصل تلاش همکاران اعلام کرد.

مدیرعامل آبفای استان در ادامه، قابلیت‌های این مرکز را در ارائه خدمات تشریح کرد و گفت: این مرکز علاوه بر رسیدگی به حوادث و فوریت‌های آب و فاضلاب، وظایف مهمی اعم از ارائه خدمات 24 گانه فروش و پس از فروش، ثبت و پیگیری شکایات، گشت آب، راهنمایی قبوض و پیگیری درخواست‌های مردمی را نیز بر عهده دارد.

 گفتنی است؛ در این بازدید، فرآیند گزینش کارشناسان پاسخگویی مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس گزارش ارائه‌شده، این کارشناسان از طریق آزمون‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی مستمر انتخاب می‌شوند و با مهارت‌های ارتباطی بالا با صبوری  و بردباری، پاسخگوی تماس‌های مردمی در حوزه‌های مختلف هستند.

 

کد خبر: 2409
  تاریخ خبر : 1404/01/05
 روابط عمومی
 156