گزارش تصویری

برگزاری کارگاه آموزشی مسئولیت ها و ملاحظات HSE در شرایط نامتعارف

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE شرکت آب و فاضلاب استان یزد از برگزاری کارگاه آموزشی مسئولیت ها و ملاحظات HSE در شرایط نامتعارف در صنعت آبفا خبر داد.

مخلصی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: کارگاه آموزشی مسئولیت ها و ملاحظات HSE در شرایط نامتعارف با هدف بررسی حوادث منجر به فوت در سالهای اخیر در صنعت آبفا در شرکت آب و فاضلاب یزد برگزار شد.

او شناخت ابعاد مختلف HSE و تاثیر آن در حفظ و صیانت از سرمایه های انسانی، مادی، معنوی و اجتماعی را مهم برشمرد و افزود: این کارگاه یک روزه در دو بخش با تدریس عبدالکریم زرنگ دبیر کمیته EHSS  شرکت مهندسی آبفای کشور و  مروستی زاده مدرس اداره کار، با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران امورشهرستان، مدیران ستادی و ناظران پروژه های اجرایی و بهره برداری در 21 مهرماه برگزار شد.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE شرکت آب و فاضلاب استان یزد ادامه داد: در این کارگاه قانون کار و مقررات کارفرمایی، پیمانکاری در نظارت پروژه ها، آیین نامه های حفاظت فنی و بهداشت کار و رعایت الزامات HSE در اجرای پروژه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است در این کارگاه آموزشی از تعدادی از پرسنل شرکت آبفای استان یزد، پیشرو در مباحث HSE قدردانی شد.

کد خبر: 2185
  تاریخ خبر : 1403/07/23
 روابط عمومی
 189