گزارش تصویری

تبدیل وضعیت 12 نفر از ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان یزد

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان یزد از تبدیل وضعیت 12 نفر از ایثارگران این شرکت در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

ابوالقام سهیلی‌نیا، معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان یزد بر تسریع در روند تبدیل وضعیت ایثارگران این شرکت تاکید کرد و گفت: با پیگیری های مستمر، و به همت دفتر تشکیلات آموزش و منابع انسانی در شش ماهه نخست امسال تعداد 12 نفر تبدیل وضعیت ایثارگران انجام شده است و همچنین پیگیری ها برای تبدیل وضعیت شش نفر دیگر از ایثارگران شامل چهار نفر راننده استیجاری در حال انجام است. 
 
او افزود: با توجه به ابلاغ قانون جدید تبدیل وضعیت، پرونده بیش از 200 نفر از کارکنان بررسی و با توجه به قانون و موارد ابلاغی برای بیش از 120 نفر از افراد پرونده تشکیل و مستندات برای بررسی و ممیزی دسته بندی شده است. 
 
معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان یزد ادامه داد: با بررسی و پیگیری های انجام شده در شش ماهه اول سال جاری تعداد 30 نفر از همکاران مدت معین به دائم تبدیل وضعیت داشته اند. 
 
سهیلی‌نیا به روزرسانی سامانه HRM شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و سامانه ساما وزارت نیرو به صورت مستمر و ماهیانه را از دیگر اقدامات دفتر تشکیلات آموزش و منابع انسانی عنوان کرد و اظهار داشت: تمام اطلاعات پرسنل به صورت صحیح و شفاف در پایان هر ماه در سامانه به روز رسانی شده است.

کد خبر: 2186
  تاریخ خبر : 1403/07/23
 روابط عمومی
 249