گزارش تصویری

شرکت آبفای استان یزد پیشگام در عرصه خدمات رسانی الکترونیکی به شهروندان

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: این شرکت با پیشگامی در عرصه خدمت رسانی الکترونیکی، در راستای ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان قدم برمی دارد.

نگارش معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: شرکت آب و فاضلاب استان یزد به عنوان یکی از پیشگامان در عرصه خدمات رسانی الکترونیکی به شهروندان، درغرفه دولت الکترونیک شانزدهمین نمایشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد (کامتیکس ) استان یزد که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شد، حضور یافت. 
 
او افزود: این حضور به منظور معرفی دستاوردهای دولت الکترونیک و هوشمند سازی در حوزه آب و فاضلاب و همچنین در راستای ارتقاء کیفیت خدمات به مردم صورت پذیرفت. 
 
اکرم رحیمی مدیر فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک شرکت آبفای استان یزد نیز بر بهبود خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان تاکید کرد و گفت: هوشمند سازی و مکانیزاسیون بالغ بر 400 روال و فرایند سازمانی، ارائه داشبوردهای مدیریتی مکان محور، یکپارچگی سیستم های اطلاعاتی سازمان با معماری سرویس گرا، تنوع درگاه های ارائه خدمات برای شهروندان در 24 ساعت شبانه روز و ... از جمله تلاش‌های گسترده‌ انجام شده در راستای هوشمند سازی و بهینه‌سازی خدمات این شرکت به مشترکین است. 
 
او افزود: حضور در نمایشگاه کامیتکس فرصتی بود تا شرکت آب و فاضلاب استان یزد با دیگر فعالان این حوزه ارتباط برقرار کرده و تجربیات و دانش خود را در زمینه هوشمند سازی به اشتراک بگذارد . 
 
مدیر فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک شرکت آبفای استان یزد اظهار داشت: این رویداد همچنین این امکان را فراهم نمود تا نظرات و پیشنهادات بازدیدکنندگان را دریافت کرده و در راستای بهبود مستمر خدمات خود بهره ‌برداری کند. 

کد خبر: 2221
  تاریخ خبر : 1403/08/21
  آخرین به‌روزرسانی : 1403/08/22
 روابط عمومی
 403